Ensimmäinen työviikko melkein takana ja oon yllättynyt, että oon jaksanut näinkin hyvin. Pelkäsin aikalailla, että käsi, hartiat ja selkä prakaa, mutta ei ne oo kettuillu mulle lainkaan pahasti. Kyllähän niistä vaivaa on ollu, mutta suhteellisen hyvin oon pärjänny kun oon vaan venytelly pitkin työpäivää ja välttänyt käsin kirjoittamista. Ja on ihanaa kun on päässyt takaisin työpaikkaruokailun pariin. Punaisen Omenan lounas buffet on vaan niin hyvä kun sushi kuuluu hintaan. Nam! :)

En oo tosiaan paljoa saanut aikaiseksi mun
ESC 2012 Baku -projektiin liittyen. Mutta eilen sain kuitenkin tehtyä Viron lipun ja tänään aloitin Ukrainan lippua. Jäljellä on enää 59 päivää Finaali-iltaan, mutta yritän saada sen valmiiksi ensimmäiseen Semifinaaliin, joka pidetään 22.05.2012, joten aikaa on vain 55 päivää. Jäljellä on 40 lippua.

Jos saisin tehtyä yhden lipun joka päivä, ei ongelmaa tulis, mutta aina ei vaan jaksa. Täytyy myös laskea mukaan päättelyyn ja yhdistämiseen menevä aika sekä prässääminen ennen ja jälkeen yhdistämisen. Ja täytyyhän sitä välillä ruokaakin laittaa ja siivota jälkensä.

Onneks pääsiäinen tuo muutaman ylimääräisen vapaapäivän tai mun tapauksessa 2,5 päivää. Mulla on myös viikon loma tulossa, jolloin toivon tekeväni vähintään 2-3 lippua päivässä. Ja tietenkin mun loma alkaa
Euroviisu risteilyllä 14.04.2012, jolloin voin aivan vapaasti virkata laivalla. Tuskin tukaan Euroviisufani pitää mua nyrjähtäneenä. Tai sit pitää. But who cares... :D

Tässä on joka tapauksessa kuva valmiista lipusta. Se on hieman alaspäivän kapeneva, koska olin keriny osan langoista kerälle kun osa oli uusia, joten paksuudessa oli eroa. Mutta prässättynä ja yhdistettynä ei tollasia pikku juttuja edes huomaa. Toivottavasti. Kuvan laatu on taas aika hurja, mutta huone oli hämärä ja mä en edes yritä esittää olevani mikään valokuvaaja. Kyllä siitä jonkinlaisen kuvan saa.